onsdag, september 15

Påsatt

På mitt jobb är vi rätt många som har nåt gemensamt. En sak som binder oss ihop med ett band starkare än både religion och nationalitet tillsammans. Den gemsamma nämnaren för oss i majoritet är att vi ligger inne med en styck penis. En var, vill jag klargöra. Vi är med andra ord män. Och vi är som sagt i majoritet. En ganska stadig sådan. Uppskattningsvis består vi av 95% av arbetskraften vilket ger oss den fullt begripliga matematiska slutsatsen att återstående 5% utgörs av kvinnor. Eller sydafrikanska medeldistansare, men antagligen det första alternativet.
Av dessa fem procent utgör i sin tur "hon den blonda" en viss procent, jag orkar inte räkna ut exakta siffror så hädanefter lämnar jag procentsnacket och fortsätter kalla henne "hon den blonda". Eftersom hon är blond. Och eftersom jag inte vet vad hon heter. Mitt usla namnminne resulterar i en hel del "Hoj!", "Du!" och förortstugg som "mannen" när jag kallar på folk eller bara befinner mig i ett samtal.
Nu snöade jag in här lite, så nu hinner jag inte skriva färdigt. Poängen var i alla fall hur tydligt det är att "hon den blonda" behöver bli påsatt. Hon är nämligen bitter, tjurig och fientlig och jag antar att hon inte är äldre än 22. Ett stadigt ligg hade muntrat upp henne.
Sen tror jag inte att hon gillar mig. Mycket eftersom hon faktiskt sa att hon inte gjorde det. Jag var tydligen den "drygaste jävla fittan" hon träffat.
I min bok betyder det att hon behöver ligga.

Inga kommentarer: